تحقیق بازاریابی شبکه ای در سنگاپور

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تحقیق در مورد بازاریابی شبکه ای در سنگاپور

با توجه به اینکه دولت سنگاپور در مواقعی حتی از ایالات متحده هم جدی تر با شرکت های بازاریابی شبکه ای برخورد نموده بیان قوانین و ترجمۀ آخرین بیانیۀ وزارت بازرگانی و صنعت این کشور و جرائمی که برای فعالیت در شرکت های هرمی وضع نموده مفید خواهد بود. ازجملۀ توجهاتی که می توان به اینگونه قوانین داشت این است که اولا تمامی وزارتخانه ها یا نهادهای دولتی کشورهای متعدد چندین بار قوانین خود را اصلاح نمودند و نمونۀ بارز آن تجدید نظر دولت سنگاپور برای توسعۀ کشور در بازار جهانی بنا بر خواستۀ مردم در سال 2002 بود لازم به ذکر است دولت سنگاپور پیش از این در سال 1973 قوانینی سنگین در دستور کار خود داشت . همچنین تمامی نهادهای دولتی جرائمی که برای طرح های هرمی وضع نمودند تنها شامل حبس یا جریمه نقدی است و نه اعدام .

 

 

چگونه فعالیت های بازاریابی چند سطحی در سنگاپور حاکم شدند؟

فعالیتهای بازاریابی چند سطحی در سنگاپور با تصویب قانون بازاریابی شبکه ای و فروش هرمی پابرجا ماندند.

قانون اصلی بازاریابی چند سطحی و فروش هرمی (ممنوع) برای اولین باردرسال 1973 تصویب شد. در ماه ژوئن سال 2000 مجلس یک اصلاحیه برای این قانون به منظور تشریح فروش هرمی برای کنترل تمامی کسب وکارهائی که ماهیت چند سطحی داشتند تصویب نمود.

هرچند ، باوجود اینکه تمامی تکنیک های بازاریابی چند سطحی نامطلوب نیستند ، دولت همزمان با تصویب قانون فروش هرمی و بازاریابی چند سطحی دستور مستثنی کردن کسب وکارهای قانونی را از قانون مصوبه همچون کمپانی های بیمه و شرکت های فروش مستقیم را صادر کرد.

 

آخرین بیانیۀ دولت سنگاپور در رابطه با بازاریابی شبکه ای و فروش هرمی

 

وزارت تجارت و صنعت سنگاپور(MTI) حمایت های خود را روی طرح های بازاریابی چند سطحی فعال در سنگاپور باهدف حمایت از مصرف کنندگان زیاد نموده است. دستور تجدید نظر روی بازاریابی چند سطحی و فروش هرمی (شامل انجمن ها و طرح ها) از اول ژانویۀ سال 2002 ترتیب اثر قرار خواهد گرفت.

 

قانون بازاریابی چند سطحی (MLM) و فروش هرمی (ممنوع) در سال 1973 برای حمایت از مصرف کنندگان در مقابله با طرح های مضر هرمی تصویب شد.

یک طرح هرمی غیر قانونی نوعاً به شرکت کنندگانی نیاز دارد که هزینه هائی را پرداخت کنند. در عوض به شرکت کنندگان وعدۀ پاداش های جذاب مالی برای استخدام هر شرکت کنندۀ اضافی داده می شود.

فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحات : 9


 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1456 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:9 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل