تحقیق اندازه گیری رضایتمندی مشتریان نساجی شرکت نمونه

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

مقاله در مورد اندازه گیری رضایتمندی مشتریان نساجی شرکت نمونه

چکیده

امروزه سازمان هاي تولیدي یا خدماتی، میزان رضایت مشتري را به عنوان معیاري مهم براي سنجش کی فیت کار خود قلمداد می کنند واین روند همچنان در حال افزایش است .به طوریکه رضایت مشتري یکی از اصلی ترین ابعادنظام هاي مدیریت کیفیت و مدل هاي تعالی سازمان است. در این راستا ، اندازه گیري رضایت مشتر یان ی کی از مهمترین (CSI) وشاخص رضایت مشتري 2 (TQM) همچون مدیریت کیفیت جامع 1 ابزارها است که در تحقیق حاضر به آن پرداخته شده است . شاخص رضایت مشتري بااستفاده ازفرمول هاي خاص براي هر مشتري وکل شرکت محاسبه گردید .هم چنین بااستفاده از ماتریس تجزیه و تحلیل عملکرد –اهمیت ،نقاط قوت وضعف شرکت شناسایی شد .مشخص شد شرکت دربحث کیفیت محصول داراي نقطه قوت ودربحث قیمت گذاري محصول داراي ضعف عمده و اساسی است . در ادامه فرضیات اصلی و فرعی مورد آزمون

قرار گرفت که کلیه فرضیات به تایید رسید.

فرمت فایل : PDF

تعداد صفحات : 10

 


 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1338 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:1,610 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل