پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

مقدمه :
بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از 250 میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از 30 تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی جهان را تشکیل می دهد .

 

 


فهرست مطالب
مدل رفتار مصرف کننده
خصوصیات فردی مؤثر در رفتار کننده:
عوامل فرهنگی
عوامل اجتماعی
عوامل شخصی
عوامل روانی
مدل رفتار مصرف کننده:
فروشندگان با استفاده از تجربه های روزانه خود ، حاصل از فروش مستقیم کالا به مشتریان اطلاعات و شناخت لازم را نسبت به آنها به دست می آورند . شرکتی که از چگونگی واکنش مصرف کنندگان نسبت به ویژگیهای مختلف کالا ، قیمت و غیره آگاهی داشته باشد در مقابل رقبای خود از یک امتیاز ویژه برخوردار است . نقطه شروع این تحقیقات بررسی مدلی محرک – واکنش رفتار خریدار است که در شکل می بینید  ...

 

بــانک تـحقـیـق و پاورپوینت رشتــه مدیریت

 تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

 این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 تعداد اسلایدها : 19
- قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی

- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.  

 کـلمـات کـلـیـدی : ,ابازارهای مصرف کننده, پاورپوینت بازارهای مصرف کننده, دانلود رایگان پاورپوینت بازارهای مصرف کننده, دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده, دانلود پاورپوینت در مورد بازارهای مصرف کننده, تحقیق بازارهای مصرف کننده, پاورپوینت آماده بازارهای مصرف کننده, دان

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4345 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: power point

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:384 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل