پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

بخشی از متـنِ ایـن پاورپوینت :

مقدمه
بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخصهاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته هاي انساني و رفع آنها از طريق فرايند مبادله منابع مي باشد. چرا که جوامع امروزي بيش از هر زمان ديگري از يک طرف با نيازها و بالاخص خواسته هاي روز افزون انسانها و از طرف ديگر با کمبود منابع مواجه بوده و مديران بايد با منابع محدود موجود جوابگوي خواسته هاي نامحدود افراد باشند.

اهداف درس
آشنايي دانشجويان با:
مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن
انواع بازار و محيط بازاريابي
تقسيم بازار و تعيين بازار هدف
نيازها و رفتار خريداران
اهداف درس
اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي
اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي
برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه
تحقيقات بازاريابي
سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي بازاريابي
فصل اول
مفاهيم مديريت بازار

 

بــانک تـحقـیـق و پاورپوینت رشتــه مدیریت

 تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

 این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 تعداد اسلایدها : 280
- قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی

- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.  

 کـلمـات کـلـیـدی : ,بازاريابي و مديريت بازار , پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار , دانلود رایگان پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار , دانلود پاورپوینت بازاريابي و مديريت بازار , دانلود پاورپوینت در مورد بازاريابي و مديريت بازار , تحقیق بازاريابي و مديريت بازار , پاورپ

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4128 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: power point

تعداد صفحات: 280

حجم فایل:188 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل