مبانی نظری فصل دوم: بررسی رابطه میزان استفاده از رسانه هایی نوین اطلاعاتی و ارتباطی به همراه منابع

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

مبانی نظری فصل دوم: بررسی رابطه میزان استفاده از رسانه هایی نوین اطلاعاتی و ارتباطی به همراه منابع

فهرست

مبانی نظری و پیشینه پژوهشی    15
2- 1- بخش اول: فناوری اطلاعات    16
1-2- 1- مفهوم فناوری اطلاعات    16
1-2- 2- فناوری اطلاعات و ارتباطات    17
1-2- 3- تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات    19
1-2- 4- تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران    20
1-2- 5- تاریخچه رایانه    20
1-2- 6- تاریخچه اینترنت:    21
1-2- 7- حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات    21
1-2- 8- کامپیوتر    22
1-2- 9- ویدئو    23
1-2- 10- تلویزیون    25
1-2- 11- مزایای استفاده از تلویزیون در آموزش    26
1-2- 12- اینترنت    27
1-2- 13- گسترش شگفت انگیز اینترنت و آینده آن    27
1-2- 14- بهره گیری گسترده از اینترنت    27
1-2- 15- دسترسی به کتابخانه ها و مراکز علمی‌و آموزشی از طریق اینترنت    28
1-2- 16- رادیو    29
1-2- 17- گوش دادن به عنوان یک مهارت    29
1-2- 18- تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری    30
1-2- 19- فاوا و کیفیت آموزشی    31
1-2- 20- فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش    32
1-2- 21- اهمیت و ضرورت فناوری اطلاعات در نظام آموزشی کشور    33
1-2- 22- تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) بر کارکردهای نظام آموزش و پرورش    35
1-2- 23- جایگاه فناوری اطلاعات در آموزش    36
1-2- 24- فناوری آموزشی    37
1-2- 25- ویژگی های فناوری آموزشی    39
1-2- 26- کاربرد فناوری در تعلیم و تربیت    40
1-2- 27- کارکردهای فناوری های آموزشی در یادگیری    41
1-2- 28- کارکرد آموزشی    41
1-2- 29- کارکرد اکتشافی    42
1-2- 30- کارکرد ابزاری    42
1-2- 31- کارکرد ارتباطی    42
1-2- 32- فواید فناوری آموزشی در آموزش و یادگیری    42
1-2- 33- تاریخچه پیدایش و تحول فناوری آموزشی    46
1-2- 34- وظایف، مسئولیت ها و نقش های دبیران در نظام پویای آموزش    47
1-2- 35- آمادگی از جهت فنی برای بکارگیری فناوری و کسب اطلاعات مورد نیاز    47
1-2- 36- استفاده از فنون فاوا در شرایط و موقعیت های حساس و مبتنی بر نیازهای برنامه درسی    49
1-2- 37- تولید کننده اطلاعات    49
1-2- 38- طراحی یادگیری های گروهی و مشارکتی    50
1-2- 39- تسهیل گر و راهنما    51
1-2- 40- تلفیق کننده متون و برنامه درسی با فاوا و اصلاح کننده آن از این طریق    52
1-2- 41- یاد گیرنده و پژوهشگر    53
1-2- 42- ایجاد کننده انگیزه در دانش آموزان    54
1-2- 43- ارائه دهنده موضوعات اخلاقی، قانونی و انسانی در زمینه استفاده از رایانه و فناوری    55
1-2- 44- نظارت و رهبری آموزش    55
1-2- 45- ارزشیابی و بازنگری در برنامه و مواد و مطالب درسی با توجه به نتایج ارزیابی    56
1-2- 46- هماهنگ کننده بکارگیری فناوی اطلاعات و ارتباطات    56
1-2- 47- ایجاد انگیزه در دبیران نسبت به کاربرد فاوا    57
1-2- 48- انعطاف پذیری فرصت های رشد و توسعه حرفهای    59
1-2- 49- ویژگی های آموزشی دبیران امروز    60
1-2- 50- دانش آموزان و فاوا    63
1-2- 51- فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش های جدید دبیر و دانش آموز    64
1-2- 52- چالش های دبیران در کاربرد فاوا    68
2- 2- بحش دوم: شادکامی در روان شناسی:    69
2-2- 1- شادکامی و مفهوم آن    69
2-2- 2- تعاریف نظری شادکامی:    73
2-2- 3- شادکامی، ساختار و مؤلفه ها:    74
2-2- 4- شادکامی‌و رویدادهای زندگی    76
2-2- 5- شادکامی، اهداف و فرهنگ    77
2-2- 6- شادکامی‌و تفاوت های وابسته به سن:    78
2-2- 7- شادکامی‌و مذهب:    79
2- 3- بخش سوم: سلامت معنوی    81
3-2- 1- مفهوم سلامت معنوی    81
3-2- 2- شناسایی راهکار مناسب در تبیین سلامت معنوی    81
3-2- 3- شناخت نیازهای معنوی در بیماران    83
3-2- 4- تأثير دين و باورهاي ديني در سلامت رواني فرد و جامعه    86
3-2- 5- تاثير دين و باورهاي مذهبي در بهداشت رواني    87
3-2- 6- مقابله‌های ديني و سلامت رواني    88
3-2- 7- دين و بيماري رواني    89
2- 4- مرور ادبیات و سوابق مربوطه    92
4-2- 1- پیشینه تحقيقات انجام شده در داخل    92
4-2- 2- پیشینه تحقيقات انجام شده در خارج از کشور    94
2- 5- جمع بندی:    96

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2388 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word.doc

تعداد صفحات: 116

حجم فایل:908 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل