فایل بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

پایان نامه  بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه گنبدکاووس در قالب docx و در ۸۵ صفحه ارائه گردید

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2665 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx , zip

تعداد صفحات: 85

حجم فایل:996 کیلوبایت

 قیمت: 90,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل