PDF کتاب مقدمات راهنمایی و مشاوره(مفاهیم وکاربردها ) از شفیع آبادی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته علوم اجتماعی (آموزش_و_پژوهش)

PDF کتاب  مقدمات راهنمایی و مشاوره(مفاهیم وکاربردها ) از دکتر عبدالله شفیع آبادی چاپ بیستم 

کتاب مقدمات راهنمایی و مشاوره (مفاهیم و کاربرد‌ها) نشر رشد نوشته‌ی عبدالله شفیع آبادی شامل هفت  فصل است. و در هر فصل علاوه بر توضیح مفاهیم و کاربرد‌ها و فنون و تعاریف هر بخش پرسشنامه ‌ای طراحی شده که کمک می‌کند تا متوجه شوید چقدر از مطالب آن فصل را فراگرفته اید‌.

فصل اول کتاب مقدمات راهنمایی و مشاوره (مفاهیم و کاربرد‌ها) نشر رشد نوشته‌ی عبدالله شفیع آبادی که در رابطه با تعارف و ضرورت راهنمایی و مشاوره نوشته شده است. یعنی علاوه تعاریف مقدمات راهنمایی و مشاوره ضرورت‌هایی هم که مشاوره و راهنمایی برای انسان‌ها دارد هم توضیح داده است.

فصل دوم کتاب مقدمات راهنمایی و مشاوره (مفاهیم و کاربرد‌ها) نشر رشد نوشته‌ی عبدالله شفیع آبادی در رابطه اهداف و اصول و انواع و تاریخچه‌ی راهنمایی و مشاوره اطلاعاتی داده شده است.

فصل سوم کتاب مقدمات راهنمایی و مشاوره (مفاهیم و کاربرد‌ها) نشر رشد نوشته‌ی عبدالله شفیع آبادی در رابطه با الگوی راهنمایی و در فصل چهارم کتاب مقدمات راهنمایی و مشاوره ( مفاهیم و کاربرد‌ها) نشر رشد نوشته‌ی عبدالله شفیع آبادی اطلاعاتی آمده است.

در فصل پنجم و ششم کتاب مقدمات راهنمایی و مشاوره (مفاهیم و کاربرد‌ها) نشر رشد نوشته‌ی عبدالله شفیع آبادی به ترتیب در رابطه با مسئولیت‌های کارکنان راهنمایی و مشاوره در مدرسه و فنون راهنمایی مشاوره توضیحاتی داده شده است.

در فصل ششم و هفتم کتاب مقدمات راهنمایی و مشاوره (کاربرد‌ها و مفاهیم) نشر رشد نوشته‌ی عبدالله شفیع آبادی به تربیت در رابطه با فنون مشاوره و نظریه‌های مشاوره اطلاعاتی داده شده است.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته علوم اجتماعی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 351 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 148

حجم فایل:16,930 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل