دانلود کتاب نخبگان در بازاریابی کرمالی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

کتاب نخبگان در بازاریابی آماده برای دانلود است.

مولف: سالتان کرمالی

ترجمه: دکتر احمد روستا، مهندس فرزاد مقدم

فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا بر روی گوشی، لپ تاپ و ...

تعداد صفحات: 160

کیفیت: عالی

دانلود نمونه

معرفی

کتاب «نخبگان در بازاریابی» خلاصه ای ضروری از بهترین کتاب های بازاریابی زمان ما است. نخبگان در این زمینه در این زمینه افرادی متفکر و متخصص در رشته مدیریت هستند که نقش بسزایی در تحول و بهبود روش‌های کاربردی مدیریت ایفا می‌کنند. واژه "گورو" از زبان هندی به معنای "مرشد" یا "راهنما" در مسائل معنوی به کار می‌رفته و در حوزه مدیریت به عنوان "استاد" و "نخبه" شناخته می‌شود. تا به حال، کتب فراوانی در زمینه بازاریابی نوشته، ترجمه و منتشر شده‌اند. این کتب مفاهیم مختلف بازاریابی را به شکل‌ها و رویه‌های مختلفی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده‌اند. اما کتاب "نخبگان در بازاریابی" از تمام کتب پیشین در زمینه بازاریابی به شیوه‌ای عالی و منحصر به فرد متمایز می‌شود.

در این کتاب، شما با هر یک از مفاهیم بازاریابی از دیدگاه و زبان افرادی آشنا می‌شوید که خود نقش آفرین و ایجاد کننده این مفاهیم بوده‌اند. این کتاب یک خلاصه‌ای از مهم‌ترین مباحث و موضوعات جدید بازاریابی است که از زبان و دیدگاه نخبگانی چون پیتر دراکر، تیودور لویت، مایکل پورتر، فیلیپ کوتلر و دیگران مطرح شده و نقش آنها در تکامل علم بازاریابی را نشان می‌دهد.

فهرست

مقدمه: ارتباط بین استراتژی و بازاریابی
 فصل 1: اصول بازاریابی / تکامل بازاریابی / مفاهیم کلیدی بازاریابی / نکات مهم بازاریابی از ابتدا تا انتها (الف تا ی)
فصل 2: پیتر دراکر (Peter Druker)
فصل 3: تئودور لویت 
فصل 4: مایکل پورتر
فصل 5: فیلیپ کاتلر
فصل 6: تام پیترز
فصل 7: جرج دی
فصل 8: جاگدیش شث
فصل 9: توماس تی. ناگل
فصل 10: نخبگان و ابزارهای تحلیل استراتژیک

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 223 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

حجم فایل:13,535 کیلوبایت

 قیمت: 29,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل